Garancija Kvaliteta
Svi artikli iz naše ponude su proizvedeni od strane renomiranih svetskih proizvođača e-cigareta i tečnosti. TOP E CIGARETE d.o.o. kao prodavac garantuje kvalitet i originalnost svih artikala u ponudi.
Uslovi garancije:
1. Korisnik (u daljem tekstu kupac) je dobio ovu garanciju, upoznat je sa njenim sadržajem i saglasan sa odredbama garancije.
2. Kupac je upoznat je sa načinom upotrebe proizvoda, testirao je funkcionalnost i proverio celovitost kupljenog paketa.
3. TOP E CIGARETE garantuje besplatnu zamenu proizvoda u slučaju kvara pri korišćenju u skladu sa uputstvom za upotrebu. Detaljnije informacije o servisu i zameni možete dobiti na topecigarete@gmail.com ili na broj telefona 0607675499
4. Na sajtu www.topecigarete.rs su za svaki proizvod postavljena uputstva za upotrebu u vezi sa rukovanjem i održavanjem tog proizvoda.
5. Garantni rok proizvođača za baterije i baterijske modove je 3(tri) meseca, Li-Ion punjive baterije se isporučuju uz garanciju od 7 dana. Garancija se odnosi isključivo na elektroniku baterije i baterijskih modova!
6. Kartomizeri, grejači/glave,tečnosti,aksesoari i ostala potrošna roba se isporučuje bez garancije. Reklamacije su moguće jedino u slučaju da su proizvodi odmah primljeni kao neispravni. Ovakve reklamacije se priznaju samo ako su uložene maksimalno 24h nakon prijema proizvoda.
7. Garancija ne važi u sledećim slučajevima:
– U slucaju nepridržavanja uslova navedenih u tački 4.
– U slučaju nepravilnog rukovanja, transporta, magacioniranja, instaliranja, nepoštovanja uslova rada i održavanja opisanih u dokumentaciji uz proizvod.
– Ukoliko je intervenciju ili popravku proizvoda vršila osoba koja nije ovlašćeni serviser,
– U slučaju toplotnog, mehaničkog, hemijskog kao i oštećenja usled nezgode, vremenskih uslova ili nepažnje.
– U slučaju ugrađivanja neoriginalnih delova u uređaj.
– Ukoliko se baterije i punjači koriste drugačije nego što je odobreno od strane prodavca.
8. TOP E CIGARETE d.o.o. se obavezuje da će u garantnom roku korisniku zameniti neispravan uređaj, u skladu sa tačkama 5, 6 i 7 ovog dokumenta. Garantni rok se produžava za period od prijave reklamacije do predaje popravljenog uređaja korisniku. Serviser će otkloniti kvar u zakonom predvidjenom roku. Ukoliko proizvod nije moguće popraviti, TOP E CIGARETE d.o.o. će uređaj zameniti drugim-istim, ili drugim istog kvaliteta.
9. Ostvarenje prava iz ove garancije je moguće samo ukoliko su ispoštovane sve odredbe garancije, i kupac priloži neispravan uređaj u fabričom pakovanju-ambalaži uz originalni garantni list i originalni račun– fakturu ili e-račun-fakturu izdatu na dan kupovine.
10. Gubitak računa-fakture/e-računa-fakture dovodi do otkaza garancije.