Garancija Kvaliteta i reklamacije
Svi artikli iz naše ponude su proizvedeni od strane renomiranih svetskih proizvođača e-cigareta i tečnosti. TOP E CIGARETE d.o.o. kao prodavac garantuje kvalitet i originalnost svih artikala u ponudi.
Uslovi garancije:
1. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje zamenu nesaglasnih proizvoda ili otklanjanje nesaglasnosti, u sladu sa važećim zakonom o zaštiti potrošača.
2. Garantni rok počinje danom prodaje uređaja. Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica. Da bi se izbegli nesporazumi, svaki proizvod se pre slanja pregleda od strane prodavca kako bi se proverilo da li postoje neka mehanička oštećenja ili druge neispravnosti, te se kupcu šalje inicijalno ispravan uređaj.
3. TOP E CIGARETE doo garantuje besplatnu zamenu proizvoda u slučaju kvara pri korišćenju u skladu sa uputstvom za upotrebu. U slučaju da imate problem sa uređajem pošaljite nam e-mail sa detaljnim opisom kvara na topecigarete@gmail.com ili se javite na broj telefona ukoliko imate dodatna pitanja 0607675499.
4. Na sajtu www.topecigarete.rs su za svaki proizvod postavljena osnovna uputstva za upotrebu u vezi sa rukovanjem i održavanjem tog proizvoda.
5. Svi elektronski proizvodi iz naše ponude su pokriveni važećim garantnim rokovima koje kupcu pruža Zakon o zaštiti potrošača. Kod uređaja poput mehaničkih baterijskih modova, kartomizera, atomizera, tankova i ostalih proizvoda koji se zbog svoje prirode smatraju potrošnom robom (poput zamenskih glava i grejača, torbica, futrola, ogrlica, stalaka, adaptera…) reklamacije su moguće jedino u slučaju DOA (eng. Dead on Arrival, primljeni kao neispravni). Ovakve reklamacije se priznaju samo ako su uložene maksimalno 24h nakon prijema proizvoda.
6. Garancija ne važi u sledećim slučajevima:
– U slučaju nepravilnog rukovanja, transporta, magacioniranja, instaliranja, nepoštovanja uslova rada i održavanja opisanih u dokumentaciji uz proizvod,
– Ukoliko je intervenciju ili popravku proizvoda vršila osoba koja nije ovlašćeni serviser,
– U slučaju toplotnog, mehaničkog, hemijskog kao i oštećenja usled nezgode, vremenskih uslova ili nepažnje,
– U slučaju ugrađivanja neoriginalnih delova u uređaj,
– Ukoliko se baterije i punjači koriste drugačije od onoga kako je propisao proizvođač, ili prodavac u uputstvu za upotrebu.
U slučaju ulaganja reklamacije za proizvode kupljene online tj koji su poslati pouzećem, kupac snosi troškove slanja do prodavca.
Proizvod je OBAVEZNO poslati dobro upakovanog uz svu potrebnu dokumentaciju i/ili ambalažu.
9. Ostvarenje prava iz ove garancije je moguće samo ukoliko su ispoštovane sve odredbe garancije, i kupac priloži neispravan uređaj u fabričom pakovanju-ambalaži uz originalni garantni list i originalni račun– fakturu izdatu na dan kupovine ili e-račun-fakturu , eventualno drugi ne dvosmislen dokaz o kupovini proizvoda (izvod iz banke itd).
10. Gubitak računa-fakture/e-računa-fakture dovodi do otkaza garancije.